Święta i reklama

O reklamie i świętach oraz konotacjach tych dwóch pojęć już mieliśmy okazję nie raz przy różnych okazjach mówić. I słuchać. Czy jednak wiemy, co o tym wszystkim sądzić? Chodzi tutaj mówiąc dokładniej, między innymi, o tzw. gorączkę przedświąteczną (i nie chodzi tutaj wcale o żadnego rodzaju chorobę, czy przeziębienie, chociaż trudno być tego takim pewnym, jeśli spojrzy się na to, co się w tych dniach przed Świętami – zarówno Bożego Narodzenia, jak i Wielkiej Nocy – dzieje). Wówczas to różnego rodzaju ekspozytory są ustawiane przed wieloma sklepami i instytucjami. Tylko oczywiście po to, aby zdobyć jak największą liczbą klientów jeszcze przed rozpoczęciem tychże (sam cel więc wcale taki całkiem zły być nie musi – chodzi raczej o sposób, który jest wykorzystywany, aby cel ten osiągnąć). I choć możemy tutaj również z wieloma aspektami całej sytuacji bardzo mocno się nie zgadzać, to jednak trzeba również w pewien sposób niejako przystosować się do tej sytuacji, która z roku na rok się powtarza i raczej nie będzie już inaczej.

Cukierki dla firm mogą być przykładem na to, jak wiele firm próbuje niejako przekupywać na różne sposoby ludzi – poczynając od tych, którzy dla nich pracują, aby pracowali zapewne jeszcze lepiej, jeszcze szybciej, no i oczywiście – co chyba najważniejsze dla tak wielu firm – jeszcze efektywniej. Pomińmy jednak moralną ocenę takiego stanu rzeczy – bo ta należy już raczej do czytelników niniejszego tekstu, którzy także mają swoje rozumy i swoje zdanie w wielu sprawach. Na koniec tego krótkiego wywodu warto nadmienić także i to, że jeśli chodzi o opakowania tekturowe warszawa, to są to opakowania właściwie bardzo podobne do standardowych, ale jednak w pewien sposób się od nich wyróżniające. Jeśli ktoś chciałby zapytać, dlaczego właściwie zostało to wspomniane w tym miejscu, to odpowiedź będzie natychmiastowa: bo i owe opakowania mają przecież pewnego rodzaju związek z czasem Świąt, a już na pewno z reklamą. I tych właśnie przypadkach powinniśmy uważać na to, aby nie dać się wymanewrować przez reklamodawców.

Dodaj komentarz